مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 06:452020-04-06فناوري

افزایش سرعت اینترنت، بدون افزایش قیمت


به گفته وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، افزایش چهار برابری سرعت اینترنت خانگی گفت با تبدیل ADSL به VDSL با افزایش قیمت همراه نیست و تنها درصورت افزایش حجم مصرف و یا تغییر مودم، - به گفته وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، افزایش چهار برابری سرعت اینترنت خانگی گفت با تبدیل ADSL به VDSL با افزایش قیمت همراه نیست و تنها درصورت افزایش حجم مصرف و یا تغییر مودم، منجربه افزایش هزینه بیشتر برای کاربران می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یکی از راه های افزایش سرعت اینترنت خانگی، جایگزینی VDSL به جای ADSL است و محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات هم بارها به این موضوع اشاره کرده، چندی پیش هم از چهار برابر شدن سرعت اینترنت خانگی با این جایگزینی خبر داد.

جهرمی شب گذشته نیز اعلام کرد با آغاز مجدد کلاس های مجازی مدارس و دانشگاه ها، به شرکت های اینترنت خانگی ابلاغ شده که تا پایان اردیبهشت سرعت همه مشترکین خود را به 16مگابیت ارتقا دهند.

به گفته او با جایگزینی سرویس ADSL با VDSL، بدون اینکه تجهیزات مشترک عوض شود، می توان تجهیزات را با استفاده از فیبر نوری به نزدیک کاربران برد و پس از آن روی همان سیم مسی است، اما با این کار فاصله کاربر تا مرکز مخابراتی به 300 متر کاهش پیدا می کند و می توان سرعت را تا 70 مگابیت افزایش داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش سرعت اینترنت، بدون افزایش قیمت

افزایش سرعت اینترنت، بدون افزایش قیمت