مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 06:302020-04-06سياسي

فعالیت 5 کارگاه دانش آموزی تولید ماسک در لرستان


معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش لرستان گفت: در حال حاضر پنج کارگاه تولید ماسک کانون های فرهنگی تربیتی در سراسر استان فعال بوده که با مشارکت خیرین و واحدهای سازندگی سپاه پاسداران اقدام به تولید ماسک می کنند.

- حجت مومنی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در خرم آباد، اظهار داشت: پس از شیوع کرونا در لرستان کانون های فرهنگی تربیتی  استان در راستای کمک به مردم اقدام به تولید ماسک کردند.

وی با بیان اینکه روزانه پنج هزار و 600 ماسک در این کارگاه ها تولید می شود، افزود: در حال حاضر در پنج کارگاه تولید ماسک در سراسر استان فعال بوده که با  مشارکت خیرین و واحدهای سازندگی سپاه پاسداران اقدام به تولید ماسک می کنند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش لرستان بیان کرد: در این کارگاه ها مواد اولیه از طریق خیرین و سپاه تهیه و آماده سازی ماسک ها توسط کانون های فرهنگی تربیتی زیر نظر آموزش و پرورش انجام می گیرد.

مومنی با اشاره به اینکه که ماسک ها  پس  از تولید و بسته بندی بهداشتی توسط گروه های جهادی در بین مردم توزیع می گردد، تصریح کرد: کارگاه های تولید ماسک در شهرستان های خرم آباد، بروجرد، دورود، پلدختر و نورآباد فعال هستند.

انتهای پیام/85016


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 5 کارگاه دانش آموزی تولید ماسک در لرستان

فعالیت 5 کارگاه دانش آموزی تولید ماسک در لرستان