مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 05:462020-04-06اقتصادي

کاهش مصرف کله پاچه و دل و جگر دام


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، علیرضا رفیعی پور افزود: طبق نظر ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا از اواسط اسفندماه برخی مراکز عرضه فرآورده های خام دامی، - رییس سازمان دامپزشکی گفت:با توجه به کاهش مصرف آلایش دام از جمله کله و پاچه و دل و جگر به دلیل تعطیلی مراکز عرضه، برای حمایت از تولیدکنندگان برنامه انجماد و صادرات آلایش دام در دستور کار است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، علیرضا رفیعی پور افزود: طبق نظر ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا از اواسط اسفندماه برخی مراکز عرضه فرآورده های خام دامی، رستوران ها و طباخی ها تعطیل و نیمه تعطیل شدند که همین امر در کاهش مصرف گوشت قرمز به ویژه آلایش دام تأثیر داشته است.

وی اظهار داشت: طی برگزاری جلساتی با اتحادیه ها و انجمن های مربوطه، هماهنگی های لازم جهت انجماد آلایش دام صورت گرفته است که البته پیش از این نیز دستورالعمل انجماد آلایش را داشتیم.

رییس سازمان دامپزشکی کشور تصریح کرد: آلایش خوراکی دام ما به اندازه نیاز کشور است و هرگز بیش از نیاز کشور نبوده که به دنبال صادرات آن باشیم اما اکنون به دلیل شرایط موجود و به منظور حمایت از تولیدکنندگان و کشتارگاه ها اگر در خارج از کشور مشتری داشته باشیم، انجماد و صادر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش مصرف کله پاچه و دل و جگر دام

کاهش مصرف کله پاچه و دل و جگر دام