مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 05:302020-04-06سياسي

مومنان در شب نیمه شعبان برای دفع بلا و ظهور امام عصر (عج) دست به دعا بردارند


یکی از مراجع تقلید در پیامی از همه مؤمنین خواست با احیای شب نیمه شعبان با قرائت دعای کمیل و دعای فرج از خداوند متعال رفع بلاها و آفات متوجه جامعه اسلامی مخصوصا بلای فعلی عالمگیر را درخواست کرده و برای ظهور حضرت مهدی(عج) دعاگو باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، در پیام آیت الله علوی گرگانی در آستانه فرارسیدن نیمه شعبان آمده است: ماه شعبان ماه رحمت و تقرب الی الله و ماه نزول برکات معنوی الهی است.

تمام ساعات و ایام و لحظات این ماه به ویژه شب و روز نیمه شعبان برای مؤمنین و دلدادگان حضرت حق قابل بهره گیری و استفاده است.

در این پیام خاطرنشان شده است: از همه متدینین و مؤمنین خواستارم که در این شب ها و روزهای عزیز مخصوصا در شب نیمه شعبان با خلوص نیت و قلبی شکسته و خضوع و خشوع در مقابل پروردگار و با واسطه قراردادن انوار قدسیه ائمه اطهار علیهم السلام مخصوصا امام منتظران حضرت بقیه الله الاعظم علیه السلام در منزل و در جمع خانواده و یا در مکانی خلوت متوسل شده و با احیای شب نیمه شعبان و قرائت ادعیه وارده مخصوصا دعای کمیل و دعای فرج و برخی ادعیه مأثور از خداوند متعال رفع بلاها و آفات دنیوی و معنوی متوجه به جامعه اسلامی مخصوصا بلای فعلی عالمگیر را درخواست کرده و برای ظهور حضرت نیز دعاگو باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مومنان در شب نیمه شعبان برای دفع بلا و ظهور امام عصر (عج) دست به دعا بردارند

مومنان در شب نیمه شعبان برای دفع بلا و ظهور امام عصر (عج) دست به دعا بردارند