مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 05:272020-04-06اقتصادي

افزایش تولید صرفا با تامین منابع مالی اتفاق نمی افتد


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان بیان کرد: باور غلطی که در اقتصاد ما و در حوزه مدیریتی(دولتی و خصوصی) شکل گرفته این است که برای افزایش تولید می رویم سراغ منابع مالی؛ - ایسنا/کرمان رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان بیان کرد: باور غلطی که در اقتصاد ما و در حوزه مدیریتی(دولتی و خصوصی) شکل گرفته این است که برای افزایش تولید می رویم سراغ منابع مالی؛ در حالی که طرح های ضربتی اشتغال، حمایتی تولید و .

نشان می دهد افزایش تولید صرفا با تامین منابع مالی اتفاق نمی افتد و نیاز به یکسری الزامات و مباحث نرم افزاری دارد که باید محقق شود.

دکتر جعفر رودری امروز دوشنبه 18 فروردین ماه در جلسه طرح های جهش تولید استان کرمان با اشاره به دستورالعمل ابلاغی تحقق شعار سال با عنوان جهش تولید از سوی رییس سازمان برنامه و بودجه کشور اظهار کرد: در این دستورالعمل تاکید بر پروژه های دولتی و در واقع تملک دارایی سرمایه ای است که به افزایش تولید کمک خواهد کرد.

وی افزود: برای محقق شدن شعار جهش تولید می توانیم موضوعات را در دو سرفصل اصلی ببینیم که یکی از آنها تولید است و در جهش تولید آنچه مشخص است، یک ارتقاء بیش از روند گذشته را می خواهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش تولید صرفا با تامین منابع مالی اتفاق نمی افتد

افزایش تولید صرفا با تامین منابع مالی اتفاق نمی افتد