مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 05:102020-04-06اجتماعي

ورود سامانه بارشی از اواخر وقت سه شنبه به کرمان/پیش بینی وزش باد شدید


با ورود سامانه بارشی از اواخر وقت سه شنبه تا پایان هفته به تدریج در مناطق غربی و شمال استان ضمن افزایش ابر، رگبار و رعد و برق، بارش تگرگ در مناطق مستعد و وزش باد نسبتا شدید پیش بینی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، بنا بر اعلام اداره کل هواشناسی استان، طی سه روز آینده وزش تندبادهای لحظه ای و گاهی افزایش ابر پدیده غالب جوی در سطح استان خواهد بود، با ورود سامانه بارشی از اواخر وقت سه شنبه تا پایان هفته به تدریج در مناطق غربی و شمال استان ضمن افزایش ابر، رگبار و رعد و برق، بارش تگرگ در مناطق مستعد و وزش باد نسبتا شدید پیش بینی می شود.

بر اساس هشدار هواشناسی و سازمان مدیریت بحران کشور با  نفوذ سامانه بارشی از روز دوشنبه، رگبار باران گاهی رعد و برق، وزش باد شدید موقت، در مناطق مستعد رخداد تگرگ و در ارتفاعات مناطق سردسیر بارش برف پیش بینی می شود.

در این اطلاعیه برای روزهای 20 تا 24 فروردین ماه برای نیمه شمالی کرمان، مخاطره بالاآمدن سطح آب رودخانه ها، در مناطق مستعد وقوع تگرگ و لغزندگی جاده های مواصلاتی کوهستانی پیش بینی شده و توصیه به عدم توقف و اطراق در حاشیه رودخانه ها و اجتناب از سفرهای غیرضروری و اقدامات پیشگیرانه جهت جلوگیری از سرمازدگی شکوفه ها شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود سامانه بارشی از اواخر وقت سه شنبه به کرمان/پیش بینی وزش باد شدید

ورود سامانه بارشی از اواخر وقت سه شنبه به کرمان/پیش بینی وزش باد شدید