مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 05:062020-04-06اقتصادي

بازار داغ ویدیو کلوپ ها پس از شیوع کرونا


مدت های زیادی است که واژه ویدیو کلوپ از دایره کلمات پرکاربرد جامعه حذف شده و به دلیل نفوذ فراوان اینترنت خانگی و استفاده زیاد شهروندان از این فناوری برای تماشای آخرین نسخه فیلم های سینمایی، مراجعه به این مکان ها کاهش یافت تا حدی که بسیاری از آن ها به دلیل نبود مشتری، مجبور به تغییر شغل شدند اما شیوع کرونا به داد آن ها رسید.

در شرایطی که جامعه درگیر ویروس کرونا شده و مردم برای در امان ماندن از این بیماری در قرنطینه خانگی به سر می برند، گذران اوقات فراغت به یکی از مهمترین دغدغه های شهروندان تبدیل شده و خانواده سعی می کنند بهترین ابزارها را برای این ساعات به کار بگیرند که یکی از آن ها تماشای فیلم و سریال است.

هر چند تعداد زیاد شبکه های تلویزیونی به همراه گوشی های هوشمند و امکان بهره مندی از اینترنت، بخشی از زمان فراغت شهروندان را به خود اختصاص می دهد اما برخی خاطرات شیرین متولدین دهه های قبل در تهیه فیلم از ویدیو کلوپ ها و تماشای آن بعنوان یک نوستالژی سبب شده تا بار دیگر خانواده ها سراغ این مراکز بروند و روزهای قرنطینه خود را با یادآوری خاطرات گذشته و تماشای آخرین تولیدات داخلی و خارجی سینما پر کنند.

دارندگان ویدیو کلوپ ها در گرگان نیز برای افزایش رضایت مندی مشتریان و حفظ سلامت خود و مشتریان خدمات نوینی را در دستور کار قرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازار داغ ویدیو کلوپ ها پس از شیوع کرونا

بازار داغ ویدیو کلوپ ها پس از شیوع کرونا