موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - نعيمه نظام دوست - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - كميسيون اجتماعي - مستمري بگيران - جودوي قهرماني جهان - كلانشهر كرمانشاه - فيلم فصل فراموشي فريبا - صادق آملي لاريجاني - سامانه ضد تگرگ - فاز دوم هدفمندي يارانه ها - ديپلمه هاي نظري - قطعات كامپيوتر - سيدمجيد حسيني - شركت شهرك هاي صنعتي البرز - شادي مردم ايران - روسكومنادزور - سريعترين خودروها

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 05:062020-04-06اقتصادي

تعطلی بازار ماهی و روند کاهش شیوع ویروس کرونا در فریدونکنار


خسرو طالبی بازرس یکشنبه شب در گفت و گوی تلفنی با خبرنگار ایرنا یکی از دلایل اصلی شیوع کرونا را هجوم مسافران به بازارهای محلی این شهرستان عنوان کرد و افزود : بازار ماهی از مهم ترین اماکن تجمعی شهرستان فریدونکنار بود که از همان ابتدای شیوع ویروس کرونا تعیین تکلیف آن بر روی میز مبارزه با ویروس کرونا استان و شهرستان قرار گرفت.

وی همچنین تردد افراد غیربومی در این بازار برای خرید ماهی را یکی از مخاطرات تداوم فعالیت این بازار عنوان کرد و گفت : بر اساس پایش های مداوم و مستمر تعطیلی این بازار کمکی بزرگی به مدیریت و کنترل شیوع ویروس کرونا داشته است.

بازرس ویژه استانداری مازندران در فریدونکنار با اشاره به اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و جلوگیری از ورود افراد غیر بومی به این شهرستان گردشگر پذیر، افزود: در مجموع از زمان آغاز این اقدامات شیوع ویروس کرونا در فریدونکنار سیر نزولی را طی می کند.

طالبی همچنین به رعایت کامل مسائل بهداشتی توسط شهروندان و روستاییان فریدونکنار اشاره کرد و گفت: تقریبا تمامی واحدهای صنفی غیر ضروری اقدام به خودتعطیلی کرده اند.

وی شرایط انتقال ویروس کرونا در فریدونکنار را کنترل شده عنوان کرد و ادامه داد : البته اکنون دغدغه اصلی امکان بی تفاوتی عمومی است که احتمال افزایش شیوع را دور از ذهن نمی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطلی بازار ماهی و روند کاهش شیوع ویروس کرونا در فریدونکنار

تعطلی بازار ماهی و روند کاهش شیوع ویروس کرونا در فریدونکنار