مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 05:062020-04-06اجتماعي

وزش باد شدید منجر به سقوط 74 اصله درخت در مشهد شد


مهدی یعقوبی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به آماده باش بیش از 250 نیروی کارگری به همراه 70 دستگاه خودرو که در نقاط مختلف شهر در حوزه فضای سبز در حال آماده باش بودند درختان سقوط کرده بلافاصله جمع آوری شدند.

وی اضافه کرد: همچنین در پی وضعیت جوی و بارش های رگباری، تمامی تجهیزات و امکانات مدیریت شهری و آتش نشانی برای رفع هرگونه آب گرفتگی در وضعیت آماده باش بودند.

معاون خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: در پی این بارش ها 45 مورد عملیات توسط آتش نشانان انجام شد و آب افتادگی های معابر نیز در بلوار جمهوری، بلوار شهید ناصری، خیابان ابوذر، بلوار حر و خیابان بنی هاشم در محدوده شیرودی و بلوار صبا با تلاش نیروهای خدمات شهری رفع شد.

یعقوبی با اشاره به آماده باش در محدوده کشف رود نیز اظهار داشت: سه اکیپ فعال، چهار دستگاه خودرو و یک دستگاه بیل مکانیکی برای بارش های پیش بینی شده در حالت آماده باش بودند و در محل های حادثه خیز شامل پل های قازقان، پنجتن و خین عرب تا پایان عصر امروز مستقر هستند اما تا کنون به دلیل لایروبی های انجام شده در چند روز گذشته خسارتی گزارش نشده است.

اداره کل هواشناسی خراسان رضوی پیرو هشدارهای قبلی در خصوص بارش شدید باران برای روزهای یکشنبه و دوشنبه هشدار سطح قرمز در خصوص بارش باران شدید صادر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزش باد شدید منجر به سقوط 74 اصله درخت در مشهد شد

وزش باد شدید منجر به سقوط 74 اصله درخت در مشهد شد