مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 04:402020-04-06سياسي

تاثیرات کرونا بر چهره فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و روانشناختی


استاد فلسفه دانشگاه تهران به تاثیرات کرونا بر چهره فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و روانشاختی دنیا در جهان پساکرونایی اشاره کرد.

- ایسنا/قم استاد فلسفه دانشگاه تهران به تاثیرات کرونا بر چهره فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و روانشاختی دنیا در جهان پساکرونایی اشاره کرد.

حسین صابری استاد فلسفه دانشگاه تهران در گفتگو ایسنا در خصوص تبعات غیرفردی و کلان تر شیوع و ماندگاری کرونا در جامعه گفت: عمق تغییر بسته به این است که این پدیده تا کجا پیش برود هم از نظر گستره تاثیر و هم مدت ماندگاری.

در حوزه سیاست بی اعتمادی و سوء ظن نسبت به دولت ها و حکومت ها بیشتر خواهدشد اما برای پیش بینی تاثیر در معادلات سیاسی کلان هنوز زود است.

وی درباره تاثیر کرونا بر اقتصاد افزود: در حوزه اقتصاد همانطور که برخی تحلیلگران مطرح کرده اند، احتمالا شاهد کاهش در رشد اقتصادی خواهیم بود، دورکاری ها به عنوان گزینه کم هزینه تر برای کارفرمایان، گسترش بیشتری خواهد یافت و تجارت الکترونیک و خریدهای اینترنتی و غیر حضوری افزایش می یابد.

این استاد فلسفه در خصوص تاثیر کرونا بر فرهنگ عنوان کرد: فرهنگ نیز هرچه بیشتر فردمحور خواهد شد، احتیاط های بهداشتی بیشتر خواهد شد و ادامه پیدا خواهدکرد، شبکه های مجازی هر چه بیشتر گسترش خواهند یافت و منابع سنتی که تقوم بخش شخصیت و سبک زندگی جوام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاثیرات کرونا بر چهره فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و روانشناختی

تاثیرات کرونا بر چهره فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و روانشناختی