مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 04:362020-04-06اقتصادي

آخرین جزییات از واحد های مسکن ملی در پرند


پالایش ثبت نام کنندگان مرحله اول طرح اقدام ملی مسکن در حال انجام است و ساخت 20 هزار واحد فروش اقساطی به زودی آغاز می شود.

- ، پدرام صمیمی فر عضو هیئت مدیره شرکت عمران پرند با بیان اینکه در برنامه طرح اقدام ملی مسکن ساخت 200 هزار واحد مسکونی در 18 شهر جدید در دستور کار قرار گرفته است، گفت: در شهر جدید پرند ساخت واحد های طرح اقدام ملی در قالب دو بخش در دستور کار قرار گرفته است و در بخش فروش اقساطی ساخت 20 هزار واحد مسکونی را تعهد کرده ایم.

صمیمی فر توضیح داد: در شهر پرند واحد های طرح اقدام ملی مسکن در قالب فروش اقساطی و همچنین ثبت نام برای واحد های 88 هکتاری و 130 هکتاری در نظر گرفته شده و بخشی از ساخت این واحد ها را آغاز کرده ایم.

عضو هیئت مدیره شرکت عمران پرند افزود: ثبت نام واحد های فروش اقساطی را آغاز کرده ایم و در 2 مرحله ثبت نامی که برای طرح اقدام ملی مسکن انجام شد در پالایش ثبت نام کنندگان مرحله اول حدود 9 هزار و 600 واحد متقاضیانشان واجد صلاحیت شدند و در همان ماه های ابتدایی از متقاضیان برای تشکیل پرونده دعوت شد.

او توضیح داد: متقاضیان مرحله اول تا دو ماه پیش در حال تشکیل پرونده و تکمیل اطلاعات خود بودند، اما متأسفانه با ورود ویروس کرونا فعالیت کارگزاری متوقف شد و ما از سیزدهم اسفند ماه مراحل تشکیل پرونده را متوقف کرده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین جزییات از واحد های مسکن ملی در پرند

آخرین جزییات از واحد های مسکن ملی در پرند