مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 04:302020-04-06سياسي

دستور رییسی برای پیگیری حقوقی حوادث آبان/ نمره ضعیف دولت در حقوق عامه


دادستان انتظامی مرکز وکلای قوه قضاییه با بیان اینکه حقوق عامه در اولویت برنامه های قوه قضاییه است، گفت: با دستور رییس قوه قضاییه بسیاری از مسائل مختلف در کمیته های تخصصی پیگیری می شود.

- کمال رئوف در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص احقاق حقوق عامه در قوه قضاییه و سایر دستگاه ها گفت: در رابطه با دوره قبلی ریاست قوه قضاییه با اینکه ریاست سابق در ابتدا چنین قولی به مردم داده و موازی و هم شانه ریاست جمهوری برنامه هایی در این رابطه مطرح کرده بود، قرار بود این مسئولیت را پیگیری کنند اما یک سری فعالیت های نمایشی توسط قوه قضاییه و قوه مجریه اجرا شد.

دادستان انتظامی مرکز وکلای قوه قضاییه تصریح کرد: از جمله این اقدامات نمایشی می توان به تصویب یک سری آیین نامه و دستورالعمل اشاره کرد اما فی الواقع چه از قوه قضاییه آن زمان و چه از نهاد ریاست جمهوری وقت خروجی مناسبی ندیدیم.

رئوف ادامه داد: مثلاً در بحث محیط زیست، الودگی هوای کلان شهرها، غیر استاندار بودن خودروها و خیلی از جاده ها و بحث هایی از بهداشت عمومی و موارد دیگر متأسفانه خروجیخوبی ندیدیم و به عنوان شهروند یا یک وکیل باید بگویم این موارد به عنوان مسائل خیلی مهم و حیاتی بود که امروز آثار زیان بار آن را در جامعه می بینیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور رییسی برای پیگیری حقوقی حوادث آبان/ نمره ضعیف دولت در حقوق عامه

دستور رییسی برای پیگیری حقوقی حوادث آبان/ نمره ضعیف دولت در حقوق عامه