مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 04:102020-04-06بين الملل

تجمع اعتراضی در جنوب یمن علیه ائتلاف سعودی؛ اگر پروازها لغو نشود، «انقلاب» می کنیم


ده ها یمنی با به راه انداختن تجمع اعتراضی در جنوب یمن علیه ورود نیروهای ائتلاف سعودی، تهدید کردند که اگر پروازهای مربوط به انتقال نیروهای ائتلاف به یمن لغو نشود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، همزمان با ادامه شیوع ویروس کرونا در جهان و روند انتقال نیروهای ائتلاف سعودی به جنوب یمن، ده ها شهروند یمنی با به راه انداختن تجمع اعتراضی در فرودگاه بین المللی عدن (جنوب یمن) خواستار لغو این پرواز ها شدند.

معترضان تهدید کرده اند که اگر انتقال سربازان ائتلاف سعودی به یمن ادامه داشته باشد، انقلاب خواهند کرد زیرا آنان احتمال انتقال ویروس کرونا را افزایش می دهند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری آناتولی ، این تجمع اعتراضی پس از آن صورت گرفت که دو هواپیمای نظامی سعودی حدود 170 سرباز را که در عربستان آموزش نظامی دیدند، وارد یمن کرد با آنکه دولت این کشور به علت شیوع ویروس کرونا ورود هرگونه هواپیما به این کشور را به حالت تعلق درآورده بود.

شرکت کنندگان در این تجمع با به دست گرفتن پلاکاردهایی که عبارت هایی چون نه به ورود نیروهای نظامی یا شهروندان نظامی به فرودگاه بر روی آنها نوشته شده بود، به این اقدام اعتراض کردند.

تجمع کنندگان یمنی از مقامات امنیتی فرودگاه خواستند که جلوی پروازهای آتی به این کشور را بگیرند و تهدید کردند که اگر این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجمع اعتراضی در جنوب یمن علیه ائتلاف سعودی؛ اگر پروازها لغو نشود، «انقلاب» می کنیم

تجمع اعتراضی در جنوب یمن علیه ائتلاف سعودی؛ اگر پروازها لغو نشود، «انقلاب» می کنیم