مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 03:502020-04-06اجتماعي

طرح ساماندهی مشارکت های مردمی در محلات قزوین اجرا می شود


مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین گفت: طرح ساماندهی مشارکت های مردمی در پیشگیری، کنترل و مقابله با بیماری کرونا در محلات قزوین اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مریم بیدخام در جلسه کارگروه اجتماعی ستاد استانی مبارزه با کرونا که روز دوشنبه در سالن مدیریت بحران استانداری برگزار شد نقش سمن ها را در برنامه های مقابله با ویروس کرونا مؤثر دانست و اظهار داشت: با کمک خیرین، سازمان های مردم نهاد و مشارکت های اجتماعی توانسته ایم در تولید اقلام بهداشتی مردم تا حدودی به خودکفایی برسیم و نیازهای خود را تأمین کنیم.

وی افزود: در اجرای طرح مقابله با ویروس کرونا سازمان های مردم نهاد، شبکه های سمن ها، هیئت های مذهبی، خیرین، روحانیون، موکب های اربعین، گروه های جهادی، تشکل های اساتید، دانشجویی، دانش آموزی، هیئت های ورزشی، هنرمندان، انجمن ها، اصناف و بازایان، کارمندان و کارگران، نظام پزشکی و پرستاری، کانون جوانان هلال احمر و سایر گروه های خودجوش مردمی مشارکت دارند.

بیدخام بیان کرد: آموزش بهداشت فردی، حمایت اقشار ضعیف و آسیب پذیر و نحوه توزیع اقلام بهداشتی به ویژه ماسک از مواردی است که باید با جانمایی مناسب در محلات به نحو مطلوبی به اطلاع مردم برسد تا دسترسی شهروندان به این کالاها تسهیل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح ساماندهی مشارکت های مردمی در محلات قزوین اجرا می شود

طرح ساماندهی مشارکت های مردمی در محلات قزوین اجرا می شود