مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 03:402020-04-06سياسي

نصرالله: در باب معرفی امام موسی صدر کوتاهی فاجعه باری رخ داده است


از این امام موسی صدر درس اخلاص و صرف نظر از خود، محاسبات شخصی، پروتکل ها، ظواهر و همه چیز را باید بیاموزیم.

این یکی از بزرگ ترین درس های اوست که تسلیم شدن، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اندیشه خبرگزاری فارس، سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان طی سخنانی در فروردین 98 به مناسبت سالگرد شهادت سیدمحمدباقر صدر اظهار داشت: این روزها سالگرد شهادت امام، مرجع، متفکر، رهبر عظیم شهید آیت الله العظمی سیدمحمدباقر صدر و خواهر مجاهدش سیده بنت الهدی (ره) است.

وظیفه دارم بگویم، همه ما چه از لحاظ فکر و خط به شهید صدر یا شاگردان یا شاگردانِ شاگردان ایشان منتسب باشیم و چه نباشیم، امروز به عنوان این نسل از مسلمانان و عالمان مسلمانان معتقد به اسلام که اسلام را موضوع و پرچم خود می دانند، حتی به عنوان عرب، مسلمان و انسان، وظیفه داریم این شخصیت استثنایی تاریخ را به عنوان متفکر اسلامی بزرگ، بار دیگر به جهان، ملت ها و نسل های فعلی مان معرفی کنیم.

وی افزود: افراد مرتبط خبر دارند، ولی دوست دارم چند جمله در این باره عرض کنم، همه مسلمانان و همه جنبش های اسلام گرا از فکر شهید سیدمحمدباقر صدر استفاده کردند.

فرآورده فکری ایشان در اقتصادما، فلسفه ما، بانک داری بدون ربا در اسلام و بسیاری از کتاب ها اثرگذار بوده است و نوآوری های فکری اش جنبش های اسلام گرا و علمای همه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصرالله: در باب معرفی امام موسی صدر کوتاهی فاجعه باری رخ داده است

نصرالله: در باب معرفی امام موسی صدر کوتاهی فاجعه باری رخ داده است