مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 02:452020-04-05دانش

طرح پویش دانشجویی مبارزه با کرونا در بندرعباس راه اندازی شد


یاشار فلاحتی، دبیر شورای صنفی دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در خصوص فعالیت های این شورا برای مقابله با کرونا ویروس گفت: - دبیر شورای صنفی دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: طرح پویش دانشجویی مبارزه با کرونا در بندرعباس راه اندازی شده و در آن، دانشجویان استان به صورت داوطلبانه به فعالیت می پردازند.

یاشار فلاحتی، دبیر شورای صنفی دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در خصوص فعالیت های این شورا برای مقابله با کرونا ویروس گفت: در این راستا اقدام به راه اندازی طرح پویش دانشجویی مبارزه با کرونا شهر بندرعباس کرده ایم و این طرح زیر نظر ستاد مبارزه با کرونای استان هرمزگان فعالیت خواهد داشت.

فلاحتی افزود: البته معاونت های بهداشتی و دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، دانشگاه هرمزگان، دانشگاه آزاد بندرعباس، دانشگاه فرهنگیان، دانشگاه پیام نور و دانشگاه فنی و حرفه ای استان نیز در این طرح مشارکت دارند.

دبیر شورای صنفی دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان ابراز کرد: یکی از اهداف این طرح، آگاهی بخشی و آموزش علمی به اصناف و عموم مردم بندرعباس جهت مقابله با کرونا ویروس است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح پویش دانشجویی مبارزه با کرونا در بندرعباس راه اندازی شد

طرح پویش دانشجویی مبارزه با کرونا در بندرعباس راه اندازی شد