مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 00:302020-04-05پزشكي

تحویل دومین محموله ملزومات پزشکی توسط اتاق بازرگانی زنجان


رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان زنجان گفت: دومین محموله ملزومات پزشکی توسط اتاق های بازرگانی زنجان، تهران و ایران به علوم پزشکی تحویل داده شد.

- علی یگانه فرد امروز در گفت وگو با فارس در زنجان اظهار کرد: تجهیزات و ملزومات پزشکی اهدایی اتاق های بازرگانی ایران، تهران و زنجان در دو مرحله به دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان تحویل داده شد.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان زنجان با اشاره به اینکه تجهیزات و ملزومات پزشکی اهدایی در مرحله نخست، ظهر روز سه شنبه پنجم فروردین ماه 1399 به بیمارستان ها و مراکز درمانی استان زنجان تحویل داده شد، افزود: این تجهیزات و ملزومات پزشکی به بیمارستان های ولیعصر، آیت الله موسوی زنجان، بیمارستان الغدیر ابهر و مرکز آموزشی امدادی این شهرستان، بیمارستان بوعلی سینای خرم دره و بیمارستان امیرالمومنین (ع) خدابنده ارسال شد.

وی با بیان اینکه دو دستگاه ونتیلاتور تحویل دانشگاه علوم پزشکی استان برای نصب و استفاده برای درمان بیماران کرونایی استان زنجان شده است، افزود: ونتیلاتور، لباس و گان های حفاظتی، عینک های یکبار مصرف، دستکش پزشکی و دیگر ملزومات مورد نیاز در بیمارستان ها برای مقابله با این ویروس سایر کالاهای ارسالی در این طرح بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحویل دومین محموله ملزومات پزشکی توسط اتاق بازرگانی زنجان

تحویل دومین محموله ملزومات پزشکی توسط اتاق بازرگانی زنجان