مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 فروردین 1399 ساعت 00:302020-04-05ورزشي

سرمربی مس رفسنجان: بیشترین لطمه از کرونا را تیم های آماده خوردند


سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان بیشترین ضربه بعد از از سرگیری دوباره رقابت های لیگ دسته اول را برای تیم هایی مانند مس رفسنجان که در شرایط آمانی قرار دارند می داند.

- سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان بیشترین ضربه بعد از از سرگیری دوباره رقابت های لیگ دسته اول را برای تیم هایی مانند مس رفسنجان که در شرایط آمانی قرار دارند می داند.

محمد ربیعی، سرمربی تیم مس رفسنجان (صدرنشین حال حاضر لیگ دسته اول فوتبال) در گفت وگو با ایسنا، درباره شرایط حال حاضر تیم خود گفت: آخرین بازی تیم ما در رقابت های لیگ دسته اول، به تاریخ 9 اسفند بازمی گردد که مقابل آلومینیوم اراک انجام شد.

بعد از آن بازی به ما اعلام شد که بازی ها از 14 اسفند ادامه خواهد یافت، با توجه به وضعیت به وجود آمده به دلیل شیوع ویروس کرونا، فدراسیون زمان ادامه بازی ها را بار دیگر 28 اسفند و پس از آن 14 فروردین اعلام کرد و با نظر به افزایش شیوع بیماری مذکور، این رقابت ها تا پایان فروردین به تعویق افتاد.

در تمامی این مراحل مس رفسنجان سعی خود را برای برنامه ریزی دقیق انجام داد تا تیم به دلیل تعطیلی مسابقات متحمل ضربه بدی نشود.

او درباره تمرین بازیکنان تیم خود در این ایام افزود: بازیکنان ما بعد از بازی برابر آلومینیوم اراک در سه نوبت (در تاریخ های 13، 21 و 22 اسفند) تمرین کردند و بعد از آن به علت تعط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمربی مس رفسنجان: بیشترین لطمه از کرونا را تیم های آماده خوردند

سرمربی مس رفسنجان: بیشترین لطمه از کرونا را تیم های آماده خوردند