مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 فروردین 1399 ساعت 22:202020-04-05سياسي

حمایت از فعالیتهای استارت آپی در قالب تعاونی ها


معاون امور تعاون وزیر کار با اعلام حمایت از شکل گیری و فعالیت استارت آپها در قالب شرکتهای تعاونی، گفت: باید مزیتهایی ایجاد کنیم تا جوانان و فارغ التحصیلان ترغیب شوند طرح ها و ایده های خود را در قالب تعاونی ارائه و اجرا کنند.

- معاون امور تعاون وزیر کار با اعلام حمایت از شکل گیری و فعالیت استارت آپها در قالب شرکتهای تعاونی، گفت: باید مزیتهایی ایجاد کنیم تا جوانان و فارغ التحصیلان ترغیب شوند طرح ها و ایده های خود را در قالب تعاونی ارائه و اجرا کنند.

محمدجعفر کبیری در گفت وگو با ایسنا، درباره ورود بخش تعاون به حوزه استارت آپ ها، اظهار کرد: با توجه به ظرفیتهای بالای بخش تعاون و به دلیل بسترهای قانونی این بخش، نیاز به شکل گیری استارت آپ ها در قالب شرکتهای تعاونی احساس شد و برای آنکه جوانان خلاق و با انگیزه را وارد عرصه تعاون کنیم و از ایده های آنها بهره بگیریم، اقداماتی را در دستور کار قرار دادیم.

وی راه اندازی مراکز نوآوری و توسعه بخش تعاون را یکی از این اقدامات برشمرد و گفت: درصدد هستیم در مراکز استانهایی که جغرافیای کسب و کار این مناطق اجازه تشکیل چنین مجموعه هایی را می دهد، با همراهی بخش غیر دولتی و تعاونی مراکز نوآوری و توسعه تعاون را راه اندازی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از فعالیتهای استارت آپی در قالب تعاونی ها

حمایت از فعالیتهای استارت آپی در قالب تعاونی ها