مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 فروردین 1399 ساعت 20:352020-04-05فناوري

هزینه های ارزش افزوده چه زمانی به مشترکان برمی گردد؟


به گفته معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، هزینه های خدمات ارزش افزوده که به صورت ناخواسته از مشترکان دریافت شده، پس از بررسی قوه قضاییه و حکم قضایی به آنها برگردانده می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خدمات ارزش افزوده (Value Added Services) که به اختصار VAS نامیده می شوند، شامل مواردی غیر از خدمات استاندارد اپراتورها مانند تماس صوتی و پیامک معمول است.

مهم ترین موضوعات خدمات ارزش افزوده تلفن همراه، شامل مسابقات و رای گیری، تبلیغات موبایلی، پرداخت موبایلی، تلویزیون آنلاین، پخش یا دانلود موسیقی، زنگ انتظار تماس، بازی آنلاین، خدمات ورزشی و اطلاع رسانی این قبیل سرویس ها می شود.

اگرچه استفاده از این خدمات ارزش افزوده باید اختیاری و توسط کاربر انتخاب شود، اما ارائه این خدمات برای برخی از شرکت های ارزش افزوده، به روشی برای کلاهبرداری از کاربران تبدیل شد و به دلیل هزینه نسبتا بالایی که این خدمات در مقایسه با تماس و پیامک دارند، در دو سال گذشته به مشکل حل نشدنی بالا رفتند قبض های گوشی و تمام شدن شارژ پولی کاربران تبدیل شده بود.

این موضوع به واکنش محمدجواد آذری جهرمی -وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات- منجر شد و اواسط سال 97، او از کشف یک باند بزرگ تخلف در حوزه ارزش افزوده خبر داد و اعلام کرد که در طی مدت چند ماه بالغ بر 22 میلیارد تومان از مردم ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه های ارزش افزوده چه زمانی به مشترکان برمی گردد؟

هزینه های ارزش افزوده چه زمانی به مشترکان برمی گردد؟