مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 فروردین 1399 ساعت 20:252020-04-05اقتصادي

جزییات طرح فاصله گذاری هوشمند/ کرونا همچنان جدی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا رییسی، در برنامه تیتر امشب شبکه خبر، با بیان اینکه در مرحله فاصله گذاری هوشمند، سه جز دیده شده است، - معاون بهداشت وزارت بهداشت، در ارتباط با اجرای هوشمند طرح فاصله گذاری اجتماعی، توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، علیرضا رییسی، در برنامه تیتر امشب شبکه خبر، با بیان اینکه در مرحله فاصله گذاری هوشمند، سه جز دیده شده است، گفت: یک جز به فضای کسب و کار و ابزار و وسایل اصناف برمی گردد که باید از نظر بهداشتی تایید شود و پاکیزه باشد و جز دیگر مربوط به بهداشت و ایمنی فروشندگان و کارکنان و ارائه کنندگان خدمت است که آنها هم باید همه موارد بهداشتی را رعایت کنند و بخش دیگر مربوط به مشتریان و خدمت گیرندگان است.

وی افزود: برنامه وزارت بهداشت همچنان این است که در خانه بمانیم و همه موارد بهداشتی را رعایت کنیم، چون کرونا همچنان جدی است.

رییسی گفت: افرادی که بیماری زمینه ای مثل، دیابت، بیماری قلبی و…، دارند نباید سر کار بروند و باید در خانه بمانند و اگر شاغل هستند حقوق و مزایای شأن را دریافت کنند.

وی افزود: بقیه افراد هم باید در سایت وزارت بهداشت ثبت نام کنند و غربالگری شوند تا وضع جسمی آنها مشخص شود و شیفتی سر کار بروند و موارد بهداشتی و فاصله ها در محل کار را هم ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات طرح فاصله گذاری هوشمند/ کرونا همچنان جدی است

جزییات طرح فاصله گذاری هوشمند/ کرونا همچنان جدی است