مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 فروردین 1399 ساعت 16:402020-04-05حوادث

توقیف 448 خودرو متخلف در گیلان


سرپرست معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از پلمب 23 واحد صنفی متخلف و توقیف و اعمال جریمه 500 هزار تومانی برای 448 خودرو در 24 ساعت گذشته خبر داد.

- ایسنا/گیلان سرپرست معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از پلمب 23 واحد صنفی متخلف و توقیف و اعمال جریمه 500 هزار تومانی برای 448 خودرو در 24 ساعت گذشته خبر داد.

سرهنگ مجید رسول زاده فرساد در گفت وگو با خبرنگاران آمار عملکرد روز گذشته (16 فروردین) پلیس استان در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی ستاد ملی مبارزه با کرونا را تشریح کرد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه پلیس با تمام توان و امکانات درصدد تامین امنیت فیزیکی و روانی شهروندان است، گفت: پیشگیری و مقابله با احتکار و قاچاق کالاهای سلامت محور و همچنین برخورد با خودروها و واحدهای صنفی متخلف که به توصیه های بهداشتی و ابلاغیه های ستاد ملی مبارزه با کرونا توجه نمی کنند در دستور کار پلیس قرار دارد.

وی همکاری و مشارکت شهروندان در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی را گامی موثر در قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا اعلام و تصریح کرد: در 24 ساعت گذشته 87 دستگاه خودرو به علت عدم توجه به ممنوعیت های تردد در استان توقیف شده اند.

سرهنگ رسول زاده فرساد تصریح کرد: 361 راننده متخلف که بدون توجه به مقررات اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، تردد غیرضروری داشتند نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقیف 448 خودرو متخلف در گیلان

توقیف 448 خودرو متخلف در گیلان