مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 فروردین 1399 ساعت 12:352020-04-05دانش

مرحله دوم تولید و توزیع بسته های بهداشتی ویژه مناطق کم برخوردار اصفهان آغاز شد


محمد کریمی، مسئول عملیات جهادی بسیج دانشجویی اصفهان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با بیان اینکه مرحله دوم عملیات جهادی مقابله با کرونا در سطح استان آغاز شده، - مسئول عملیات جهادی بسیج دانشجویی اصفهان گفت: مرحله دوم تولید و توزیع بسته های بهداشتی برای مردم کمتر برخوردار استان به همت جهادگران دانشجو آغاز شد.

محمد کریمی، مسئول عملیات جهادی بسیج دانشجویی اصفهان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با بیان اینکه مرحله دوم عملیات جهادی مقابله با کرونا در سطح استان آغاز شده، گفت: در مرحله اول که از 8 اسفند آغاز شده بود در تولید و بسته بندی بسته های بهداشتی و توزیع این بسته ها در مناطق کم برخوردار سطح استان اقداماتی انجام دادیم.

کریمی بیان کرد: تاکنون در قرارگاه مقابله با کرونا بسیج دانشجویی اصفهان 19 هزار و 180 لیتر مایع ضدعفونی کننده و 11 هزار و 950 ماسک تولید شد.

مسئول عملیات جهادی بسیج دانشجویی اصفهان با بیان اینکه 43 هزار و 620 بسته بهداشتی بین مردم مناطق کم برخوردار توزیع شد، افزود: همراه با این بسته ها 43 هزار و 260 بطری مایع ضدعفونی کننده، 23 هزار و 160 ماسک 16 هزار 980 جفت دستکش، هفت هزار و 58 لیتر مواد شوینده و 23 هزار و 50 بروشور و کاتالوگ با موضوع مقابله با کرونا توزیع کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرحله دوم تولید و توزیع بسته های بهداشتی ویژه مناطق کم برخوردار اصفهان آغاز شد

مرحله دوم تولید و توزیع بسته های بهداشتی ویژه مناطق کم برخوردار اصفهان آغاز شد