مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 فروردین 1399 ساعت 10:302020-04-05سياسي

تمجید زالی از بیمارستان سیار 500 تختخوابی سپاه


فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در تهران ضمن بازدیداز بیمارستان 500 تختخوابی سیار آیت الله صدوقی گفت:این بیمارستان از نظر نیروی انسانی، سرعت عمل، - کارایی واثربخشی در غرب آسیا کم نظیر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علیرضا زالی، روز یکشنبه در حاشیه بازدید از بیمارستان سیار 500 تخت خوابی معاونت بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه، اظهار کرد: این بیمارستان با اهتمام بهداری نیروی زمینی سپاه طراحی و افتتاح شده است و ایجاد این بیمارستان تخصصی و مجهز در مدت زمان کمتر از 24 ساعت رکورد بسیار خوبی محسوب می شود.

وی ادامه داد: این بیمارستان شامل تخت های اختصاص یافته بیمارستانی و بخش های مراقبتی بینابینی بالغ بر 500 تخت است که 30 عدد از این تخت ها، مربوط به مراقبت های ویژه است.

فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران، گفت: از مزیت های مهم این بیمارستان انعطاف پذیری فضاهای درون بیمارستانی است که فوراً می توانند با نیاز بیماران تغییر کاربری بدهند.

و با توجه به این که امروز دچار بحث عفونت های حاد تنفسی هستیم طراحی فعلی این بیمارستان مطابق با بیماران حاد تنفسی صورت گرفته است.

زالی ادامه داد: همه نیازهای یک بیمارستان عمومی در اینجا لحاظ شده است و حتی سی تی اسکن و ام آر آی سیار، رادیولوژی سیار نیز در این مجموعه وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمجید زالی از بیمارستان سیار 500 تختخوابی سپاه

تمجید زالی از بیمارستان سیار 500 تختخوابی سپاه