مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 فروردین 1399 ساعت 10:302020-04-05پزشكي

شمار قربانیان کرونا در کرمان به 37 نفر رسید / شناسایی 16 مورد مثبت جدید


سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: در مجموع از ابتدای اپیدمی تاکنون 37 نفر در استان کرمان به دلیل ابتلاء به کووید 19 جان خود را از دست داده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی شفیعی در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین آمار از وضعیت بیماری کرونا در استان کرمان تا ساعت 15 بعدازظهر امروز اظهار کرد: از 103 مورد نمونه ارسال شده برای آزمایشگاه تست 16 نفر با متوسط سن 65 سال در 24 ساعت گذشته مثبت شده است که 9 نفر از آنها مرد و هفت نفر زن هستند.

وی با اشاره به اینکه شش نفر از این افراد مربوط به حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان است، افزود: در این حوزه چهار مورد از شهرستان زرند و دو مورد از شهرستان کرمان گزارش شده است.

شفیعی ادامه داد: مابقی موارد جدید از حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان پنج نفر، حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم چهار نفر و حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت یک نفراست.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: تعداد کل موارد مثبت کرونا در استان کرمان تاکنون 327 نفر است و تاکنون 30 مورد از کادر درمان به این بیماری مبتلا شده اند.

وی بیان کرد: متأسفانه در 24 ساعت گذشته یک مرد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان دلیل ابتلاء به کرونا جان خود را از دست داده است و در مجموع از ابتدا تا کنون 37 نفر در استان کرمان به دلیل ابتلاء به کووید 19 جان خود را از دست داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شمار قربانیان کرونا در کرمان به 37 نفر رسید / شناسایی 16 مورد مثبت جدید

شمار قربانیان کرونا در کرمان به 37 نفر رسید / شناسایی 16 مورد مثبت جدید