مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 فروردین 1399 ساعت 10:002020-04-05سياسي

حکایت یک عیدی بی سابقه / نگاهی به عفو 10 هزار زندانی به مناسبت نوروز


گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو_سیده زهرا حسینی؛ اول؛ گفته اند که رییس قوه قضاییه از زندان بازدید می کند برای همین بیدارباش اعلام کرده اند و لابد آن گوشه و کنار ها تذکری هم داده اند که کمی سلول را مرتب کنید! ساعت ده دقیقه مانده تا یازده شب به وقت بوشهر .

- سالهاست که چشم زندانیان به تقویم دوخته می شود برای فرارسیدن مناسبت های ملی و اعیاد مذهبی و منتظرند تا شنیدن صدای زندان بان و این جمله: وسایلت را جمع کن، آزادی؛ حکایت عفوی ویژه و بی سابقه که نزدیک به 10 هزار زندانی مشمول آن می شوند.

گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو_سیده زهرا حسینی؛ اول؛ گفته اند که رییس قوه قضاییه از زندان بازدید می کند برای همین بیدارباش اعلام کرده اند و لابد آن گوشه و کنار ها تذکری هم داده اند که کمی سلول را مرتب کنید! ساعت ده دقیقه مانده تا یازده شب به وقت بوشهر است و با خود هی کلنجار می رود که از کدام دردش بگوید از اینکه ازدواج کرده و دو بچه دارد؟ از اینکه کارگاه تولیدی داشته و فقط تلاش میکرده تا رزق حلال به خانه ببرد؟ یا از اینکه چک برگشتی اش فقط 200 میلیون است و فریب رفیق که نه، اما شریک ناباب اش را خورده و راه زندگی اش را به زندان رسانده؟ از کدام درد بگوید؟ از اینکه خودش هم نمی خواسته حق کسی را بخورد؟همینطور که با خودش کلنجار می رود، هم سلولی اش با صدای بلند دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حکایت یک عیدی بی سابقه / نگاهی به عفو 10 هزار زندانی به مناسبت نوروز

حکایت یک عیدی بی سابقه / نگاهی به عفو 10 هزار زندانی به مناسبت نوروز