مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 فروردین 1399 ساعت 10:002020-04-05سياسي

پلمب 33 واحد صنفی در چالدران


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار چالدران گفت: از زمان آغاز اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی تا به امروز 14 خودروی متخلف در شهرستان جریمه و توقیف شده است.

- به دلیل عدم رعایت موارد بهداشتی و تذکرات ستاد مقابله با کرونا شهرستان صورت گرفت پلمب 33 واحد صنفی در چالدران ایسنا/آذربایجان غربی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار چالدران گفت: از زمان آغاز اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی تا به امروز 14 خودروی متخلف در شهرستان جریمه و توقیف شده است.

اصغر فراهانی امروز 17 فروردین ماه در جلسه ستاد پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا و بررسی روند اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در چالدران که در محل فرمانداری این شهرستان ترتیب یافت، اظهار کرد: تا به امروز 14 دستگاه خودرو متخلف مشمول جریمه 500 هزار تومانی شدند که از این تعداد 9 دستگاه خودرو توقیف و روانه پارکینگ شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار چالدران با تاکید براینکه در راستای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی 520 اخطاریه در جهت بستن مغازه های غیر ضروری در شهرستان صادر شده است، افزود: 33 واحد صنفی نیز به دلیل عدم رعایت موارد بهداشتی و تذکرات ستاد مقابله با کرونا شهرستان، متخلف شناخته شده و واحد های صنفی آنان پلمب شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب 33 واحد صنفی در چالدران

پلمب 33 واحد صنفی در چالدران