مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 فروردین 1399 ساعت 09:452020-04-05سياسي

تجلیل و تکریم از جامعه درمانی قرچک در روز جوان


فرمانده سپاه پانزده خرداد قرچک گفت: پزشکان و پرستاران مدافعان خدوم و با اخلاص خط مقدم جبهه مقابله با بیماری کرونا و حافظان دلسوز مردم می باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قرچک، به همت سپاه پانزده خرداد ناحیه قرچک ظهر امروز در سالروز ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان با حضور مسؤولان شهرستان از زحمات کادر خدوم و زحمت کش درمانی و بهداشتی شهرستان با اهدا ی گل و وصیتنامه سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی تجلیل و تکریم به عمل آمد.

علی اصغر شهیری فرمانده سپاه پانزده خرداد قرچک در این دیدارها با خداقوت و آرزوی سلامتی برای مدافعان سلامت کشور اظهار داشت: پزشکان و پرستاران مدافعان خدوم و با اخلاص خط مقدم جبهه مقابله با بیماری کرونا و حافظان دلسوز مردم هستند و قدردان زحمات و تلاش های شبانه روزی آن ها هستیم.

وی تأکید کرد: ما نیز به عنوان سربازان کوچک ولایت تا ریشه کنی کامل این بیماری در کنار  جامعه درمانی برای خدمت گذاری به مردم فهیم، بصیر و انقلابی شهرستان خواهیم ایستاد.

فرمانده سپاه قرچک در پایان اظهار کرد: انشاالله با کمک مسؤولان و رعایت پروتکل های بهداشتی توسط مردم این معضل نیز مرتفع خواهد شد.

انتهای پیام/67037/پ/س بجای اینکه مردم در خانه بمانند کادر درمانی در بیمارستان ها ماندند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل و تکریم از جامعه درمانی قرچک در روز جوان

تجلیل و تکریم از جامعه درمانی قرچک در روز جوان