مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 فروردین 1399 ساعت 09:452020-04-05سياسي

شعار امسال بر مردمی بودن اقتصاد تاکید دارد


شعار رونق و جهش تولید تاکید بر مردمی بودن اقتصاد دارد و اینکه ریشه های اقتصاد مملکت باید در این مرز و بوم و آب و خاک باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عادل آذر در گفت وگو با رادیو اقتصاد افزود: به طور کلی از 10 سال پیش مقام معظم رهبری یک معماری جدیدی از اقتصاد ایران، هندسه اقتصاد ایران و منظومه اقتصاد ایران را تحت عنوان اقتصاد مقاومتی بازتعریف کرده اند.

وی افزود: خوشبختانه در این پازل اقتصاد مقاومتی هر سال یک قطعه ای را معظم له گاهی تحت عنوان اصلاح الگوی مصرف، رونق تولید، خود اقتصاد مقاومتی، صرفه جویی، جهش تولید و غیره تعریف می کنند که بتوانند این جورچین و تصویر اقتصاد مقاومتی را پیاده کنند.

رییس دیوان محاسبات کشور گفت: هریک از این نام های که برای سالها از سوی مقام معظم رهبری انتخاب می شود به خصوص در 10 ساله اخیر در یک هندسه و منظومه ای تحت عنوان اقتصاد مقاومتی است.

وی افزود: مولفه های اقتصاد مقاومتی شامل عدالت محور بودن، مردمی بودن، درون گرا و برونگر بودن و دانش بنیان بوده و این پنج مولفه اصلی همیشه در شعارهای سال متبلور است.

آذر ادامه داد: تاکید حضرت آقا مبنی بر نامگذاری سال 99 به نام جهش تولید این است که باید به درون برگشت و بر ظرفیتها و منابع داخلی تکیه کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شعار امسال بر مردمی بودن اقتصاد تاکید دارد

شعار امسال بر مردمی بودن اقتصاد تاکید دارد