مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 فروردین 1399 ساعت 09:302020-04-05اقتصادي

افزایش 60 درصدی جابجایی کالاهای اساسی در گلستان


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان گفت: از روز اول فروردین ماه تاکنون شاهد افزایش 61 درصدی در صدور بارنامه ها در گلستان بودیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی میقانی ظهر یکشنبه در خصوص میزان حمل و نقل بار در گلستان اظهارکرد: با توجه به نیاز مبرم مردم و بخش خدمات رسان دولت به خصوص بخش پزشکی و درمانی جهت دسترسی به کالاهای اساسی، بخش حمل و نقل جاده ای از اولین روز طرح قرنطینه خانگی در عرصه حضور داشتند.

میقانی افزود: از روز اول فروردین ماه تاکنون شاهد افزایش 61 درصدی در صدور بارنامه ها بودیم.

وی با توجه به گزارش سایت قطره و به نقل ازسامانه های برخط بیان کرد: طی 13 روز گذشته بالغ بر 9 هزار و 100 بارنامه توسط شرکت های حمل و نقل باری استان صادر شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان در زمینه عمده محصولات جابجا شده بیان کرد: تاکنون عمده کالاهای جابجا شده شامل کالاهای اساسی مورد نیاز مردم از جمله محصولات کشاورزی، اقلام مصارف خانگی و کالاهای پزشکی و درمانی بوده است میقانی با توجه به درخواست بخش حمل و نقل جاده ای استان جهت استمرار خدمات رسانی به مردم عزیز تصریح نمود: بخش حمل و نقل جاده ای بالاخص رانندگان باری با عنایت به شرایط کشور با آن به علت شیوع ویروس کرونا مواجه است، به طور داوطلبانه خواستار حضور در صحنه جهت جابجایی کالاهای اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 60 درصدی جابجایی کالاهای اساسی در گلستان

افزایش 60 درصدی جابجایی کالاهای اساسی در گلستان