مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 فروردین 1399 ساعت 09:252020-04-05اقتصادي

کارکنان از چه زمانی باید در ادارات حاضر شوند؟


با روش پلکانی که برای شروع فعالیت کسب و کارها در نظر گرفته شده حضور کارکنان در ادارات از هفته آینده از یک سوم به دو سوم افزایش می یابد.

- در حدود دو ماه گذشته و با شدت گرفتن شیوع ویروس کرونا تغییراتی در ساعت کاری و همچنین حضور کارکنان در سازمان ها و ادارات ایجاد شد؛ به طوری که در ابتدا ساعت حضور کارکنان کاهش یافته و به 8 تا 13 رسید.

اما در ایام نوروز و با افزایش محدودیت های که ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا برای رفت و آمدها و حضور مردم در نظر گرفت در مورد فعالیت کارکنان سازمان ها نیز محدودیت های اعمال شد که در مرحله اول با تصمیم این ستاد و به دنبال آن بخش نامه سازمان اداری و استخدامی قرار شد تا کارکنان به صورت شیفتی و یک سوم در محل کار حاضر باشند و دو سوم دیگر به صورت دورکار بوده و یا از مرخصی استفاده کنند که مرخصی آنها جزو استحقاقی های سالانه محسوب نمی شود.

هفته گذشته بود که با پایان نوروز مجدد تصمیم گیری بر تمدید وضعیت موجود شد و بار دیگر سازمان اداری و استخدامی بخش نامه خود را تا 20 فروردین تمدید کرد و در حال حاضر همچنان کارکنان به صورت یک سوم حاضر می شوند و مابقی دور کار بوده و یا از مرخصی استفاده می کنند.

اما تازه ترین تصمیمی که ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا برای شروع فعالیت ها در کسب و کارها گرفته کارکنان را نیز مدنظر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارکنان از چه زمانی باید در ادارات حاضر شوند؟

کارکنان از چه زمانی باید در ادارات حاضر شوند؟