مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 فروردین 1399 ساعت 09:252020-04-05سياسي

پربازدیدترین اخبار سیاسی ایسنا در هفدهم فروردین


تصمیمات مهم درباره زمان و شکل فعالیت ادارات و کسب و کارها/ ترامپ به دنبال فریب افکار عمومی/ تکذیب طرح تشکیل یک استان جدید/ تصمیم به برگزاری جلسات علنی مجلس از روزسه شنبه و.

- .

در صدر اخبار مورد توجه و پربازدید مخاطبان سرویس سیاسی ایسنا بود که می توانید در این گزارش مرور کنید.

تصمیمات مهم درباره زمان و شکل فعالیت ادارات و کسب و کارها به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تصمیمات امروز ستاد ملی مبارزه با کرونا که به ریاست رییس جمهور در ساختمان حافظیه سعدآباد تشکیل جلسه داد، در صدر اخبار پربازدید بود.

حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی در این جلسه گفت: برای بازگشایی فعالیت های کسب و کارها بر اساس پیشنهاد وزارت بهداشت و درمان تصمیم گرفتیم که به صورت پلکانی عمل کنیم.

در خصوص فعالیت ادارات دولتی نیز مصوب شد از هفته آینده یعنی 23 فروردین فعالیت ادارات به این صورت باشد که دو سوم از کارمندان در محل کار خود حضور خواهند داشت و یک سوم دیگر مجاز هستند که در محل کار خود حضور پیدا نکنند؛ در این مصوبه تاکید شد که نسبت به افرادی که سن بالا دارند و همچنین به بیماری های زمینه ای مبتلا هستند اولویت ها لحاظ شود.

رییس جمهور همچنین تاکید کرد: در روندی که پیش رو داریم برای مسئله مبارزه و مقابله با کرونا هیچ اختلاف نظری میان دستگاه های دولتی و قوای سه گانه وجود ندارد و ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پربازدیدترین اخبار سیاسی ایسنا در هفدهم فروردین

پربازدیدترین اخبار سیاسی ایسنا در هفدهم فروردین