مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 فروردین 1399 ساعت 09:202020-04-05سياسي

جشنواره قرآنی «باران وحی» به صورت مجازی برگزار می شود


معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان اردبیل گفت: جشنواره قرآنی «باران وحی» در فضای مجازی برای خانوار تحت حمایت برگزار خواهد شد و آنها برای شرکت در این جشنواره می توانند از طریق ارتباط تلفنی با واحد فرهنگی کمیته امداد در جریان نحوه برگزاری قرار گیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، حامد رضایی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه آموزش قرآن، احکام و اخلاق اسلامی در رأس برنامه های فرهنگی کمیته امداد استان اردبیل قرار دارد، اظهار کرد:  جشنواره قرآنی باران وحی در فضای مجازی برای خانوار تحت حمایت برگزار خواهد شد.

وی افزود: یکی از مهم ترین برنامه های این نهاد ترویج سبک زندگی اسلامی در بین خانوار تحت حمایت است که با برگزاری جشنواره های قرآنی و کارگاه های آموزشی متعدد درصدد دستیابی به این مهم هستیم.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان اردبیل بیان کرد: مددجویان اردبیلی برای شرکت در این جشنواره می توانند از طریق ارتباط تلفنی با واحد فرهنگی کمیته امداد استان اردبیل یا مراجعه به کانال @baranevahi-ard در پیام رسان های داخلی ایتا و بله در جریان نحوه برگزاری آن قرار گیرند.

وی تصریح کرد: جشنواره باران وحی با هدف ترویج فرهنگ انسان ساز قرآنی برگزار می شود و ایجاد نشاط و امید با رویکرد انس با قرآن از دیگر اهداف مهم این جشنو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره قرآنی «باران وحی» به صورت مجازی برگزار می شود

جشنواره قرآنی «باران وحی» به صورت مجازی برگزار می شود