مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 فروردین 1399 ساعت 09:102020-04-05فرهنگي

حضور «برند»ها نباید منجر به کاهش نظارت بر سریال ها شود/ سیر نزولی «پایتخت»


یک کارشناس فرهنگ و رسانه با اشاره به سریال «پایتخت 6» گفت: ضرورت حضور برخی هنرمندان در مجموعه های پرمخاطب تلویزیونی نباید منجر به کاهش نظارت بر محتوای آنها شود.

- سعید الهی در گفت و گو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس گفت: سریال پایتخت امسال اگرچه ممکن است مورد توجه برخی از هموطنان قرار گرفته باشد ولی از منظر کارشناسی، به لحاظ مضمون و حتی فرم و ساختار به شدت نسبت به سری های گذشته این سریال، روند نزولی داشته و با وجود برخی موقعیت های خنده آور برای مخاطبان، به طور ریشه ای در شخصیت پردازی و قصه گویی از ضعف های جدی برخوردار بود.

وی افزود: این در حالی است که گفته می شود برخی عوامل اصلی پایتخت که  به واسطه حمایت های همین رسانه صاحب موقعیت شده اند، با وجود عقد قراردادی خیلی بیشتر از هزینه تولید مجموعه های مشابه برای تولید سری جدید شرطی مبنی بر عدم خوانش فیلمنامه و عبور از فرایندهای مرسوم در سریال سازی در تلویزیون مطرح کرده بودند که این امر  بسیار قابل تامل است.

وی تصریح کرد: هیچ بعید نیست با وجود اینگونه مسائل پشت پرده و حتی برخی شرط گذاری های دیگر که گفته می شود مربوط به اتفاقات مالی و کیفیت این سریال در دوره قبل بوده است، فیلمنامه سری ششم تنها با یک فرایند ساختگی و بدون تصویب در شوراهای نظارتی و نظرخواهی از کارشناسان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور «برند»ها نباید منجر به کاهش نظارت بر سریال ها شود/ سیر نزولی «پایتخت»

حضور «برند»ها نباید منجر به کاهش نظارت بر سریال ها شود/ سیر نزولی «پایتخت»