مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 فروردین 1399 ساعت 09:062020-04-05سياسي

جوان امروز از زندگی چه می خواهد؟


از روز جوان هم مانند بسیاری از مناسبات دیگر در تقویم تنها یک اسم باقی مانده؛ اسمی که سالی یک بار تکرار می شود اما در هر چرخش آن به جای شادی و سرزندگی، - ایسنا/بوشهر از روز جوان هم مانند بسیاری از مناسبات دیگر در تقویم تنها یک اسم باقی مانده؛ اسمی که سالی یک بار تکرار می شود اما در هر چرخش آن به جای شادی و سرزندگی، نادیده انگاشتن و به حاشیه رانده شدن را به یاد این قشر می آورد.

امّا جوان امروز به راستی چه خواسته ها و نیازهایی دارد؟ یک جوان برای رسیدن به اهداف و آرزوهایش و داشتن یک زندگی ایده آل نیازمند چه چیزی است و انگیزه ی او برای تداوم مسیر زندگی اش چیست و این مسیر را چگونه می پیماید؟ جوانان چه می گویند محمّد 27 ساله، دارای مدرک لیسانس و در حال حاضر سرباز است، او به ایسنا می گوید: جوان امروز سرنوشت مملکت را مشخص می کند اما وقتی خودش هیچ آینده ای ندارد چه امید و انتظاری از او هست؟ با شرایط الان، جوانان برای رسیدن به یک نقطه ی مطلوب باید راه زیادی بروند تا شاید بتوانند نیازهای اولیه شان را تأمین کنند.

اگر ثبات اقتصادی وجود داشته باشد بقیه ی مسائل را هر طور که باشد می توان حل کرد.

محمد ادامه داد: آدم برای رسیدن به یک خواسته چند سال زحمت می کشد اما تا کمی به آن نزدیک می شود قیمت ها یکدفعه پرواز می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوان امروز از زندگی چه می خواهد؟

جوان امروز از زندگی چه می خواهد؟