مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 فروردین 1399 ساعت 08:502020-04-05پزشكي

طرح جدید پلیس برای جمع آوری معتادان متجاهر


رییس پلیس مبارزه با موادمخدر ناجا از جلسه مشترک با وزارت بهداشت و تصمیم به تنظیم پروتکلی برای جمع آوری معتادان متجاهر در ایام شیوع کرونا خبر داد.

- رییس پلیس مبارزه با موادمخدر ناجا از جلسه مشترک با وزارت بهداشت و تصمیم به تنظیم پروتکلی برای جمع آوری معتادان متجاهر در ایام شیوع کرونا خبر داد.

سردار مسعود زاهدیان در گفت وگو با ایسنا، درباره وضعیت معتادان متجاهر و جمع آوری آنان اظهارکرد: در همین رابطه روز گذشته جلسه ای با مسئولان وزارت بهداشت داشتیم و بنا شد تا پروتکل مخصوصی در این رابطه تنظیم و بر اساس آن در شرایط فعلی مراکز ویژه ای برای نگه داری معتادان متجاهر راه اندازی شود.

وی در توضیح بیشتر در مورد چگونگی فعالیت این مراکز جدید گفت: در حال حاضر با توجه به شیوع کرونا و با توجه به اینکه معتادان متجاهر جمع آوری شده عمدتا در نقاط و محیط های آلوده تردد داشته اند، بنابراین نمی توان این افراد را مستقیما به مراکز بازپروری انتقال داد چراکه در این صورت حتی اگر یک نفر هم ناقل این ویروس باشد، احتمال ابتلای افراد دیگر بالا می رود.

وی افزود: در همین راستا تصمیم بر آن شد تا یک مرکز میانی بین چرخه غربالگری و جمع آوری تا حضور در مراکز بازپروری ایجاد شود و افرادی که در زمان شیوع کرونا جمع آوری می شوند ابتدا به این مراکز منتقل شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح جدید پلیس برای جمع آوری معتادان متجاهر

طرح جدید پلیس برای جمع آوری معتادان متجاهر