مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 فروردین 1399 ساعت 07:402020-04-05حوادث

کشف بیش از 11 هزار ماسک غیربهداشتی در اراک


جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی با اشاره به برخورد قاطع پلیس با محتکران اقلام بهداشتی مورد نیاز مردم از کشف 11 هزار و 100 عدد ماسک از یک واحد فروشگاهی در شهرستان اراک خبر داد.

- ایسنا/مرکزی جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی با اشاره به برخورد قاطع پلیس با محتکران اقلام بهداشتی مورد نیاز مردم از کشف 11 هزار و 100 عدد ماسک از یک واحد فروشگاهی در شهرستان اراک خبر داد.

بر اساس اعلام پلیس، سرهنگ یوسف سپهوند با اشاره به شیوع ویروس کرونا و سوءاستفاده برخی افراد فرصت طلب از شرایط موجود اظهار کرد: گشت های اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس آگاهی به صورت فعال در سطح شهرستان اراک و دیگر شهرستان های استان فعال بوده و با هر نوع احتکار لوازم بهداشتی مورد نیاز مردم همچون ماسک، مواد ضد عفونی کننده و دیگر اقلام برخورد خواهد شد.

وی با اشاره به کشف 11 هزار و 100 عدد ماسک غیر بهداشتی و 10 کیلوگرم متعلقات مربوط به آن از یک واحد فروشگاهی در شهرستان اراک در مأموریت پلیسی روز گذشته پلیس آگاهی استان مرکزی، گفت: متهم دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی با هشدار به محتکران و گرانفروشان اقلام و تجهیزات پزشکی مورد نیاز مردم در حوزه پیشگیری از شیوع ویروس کرونا،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از 11 هزار ماسک غیربهداشتی در اراک

کشف بیش از 11 هزار ماسک غیربهداشتی در اراک