مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 22:052020-04-04سياسي

ضرورت رفع مشکل آنتن دهی تلفن همراه در مناطق مختلف لرستان


منتخب مردم خرم آباد و چگنی در انتخابات مجلس، بر ضرورت ضرورت رفع مشکل آنتن دهی تلفن همراه در مناطق مختلف لرستان تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مهرداد ویس کرمی منتخب مردم خرم آباد و چگنی در انتخابات مجلس شورای اسلامی در دیدار با مدیر عامل شرکت مخابرات منطقه لرستان با تاکید بر اینکه عدم دخالت نماینده در کار استخدام ها و تغییرات در ادارات، مطالبه مردم است و مردم از این دخالت ها شکایت دارند، اظهار داشت: مطالبات مردم ما بر مبنای عدالت که همان هدف حکومت اسلامی است، بوده و بنده سر عدالت کوتاه نمی آیم.

وی با بیان اینکه برخی از نمایندگان با فشار و درخواست های غیر قانونی باعث اختلال در پیشرفت امور شده اند در حالی که مدیری که کرامتش حفظ نشود نبایستی از او انتظار اقدام اساسی داشت، عنوان کرد: توصیه به استخدام خارج از روال قانونی حامیان انتخاباتی و اسپانسرهای مالی توسط برخی از نمایندگان از این قبیل و خلاف عدالت و در تضاد با ذات نمایندگی از همه مردم است.

منتخب مردم خرم آباد و چگنی در انتخابات مجلس با تاکید بر اینکه اینترنت استان نسبتاً ضعیف است و بسیاری از مردم نسبت به این موضوع گله مند هستند، افزود: آن تن دهی تلفن همراه در بسیاری از نقاط کوهستانی بیرانشهر، بخش پاپی و شاهیوند و حتی در برخی نقاط مرکز استان ضعیف است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت رفع مشکل آنتن دهی تلفن همراه در مناطق مختلف لرستان

ضرورت رفع مشکل آنتن دهی تلفن همراه در مناطق مختلف لرستان