مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 20:252020-04-04سياسي

فراکسیون بدر عراق ارائه برنامه دولت الزرفی را «تقلای بی فایده» دانست


فراکسیون بدر عراق اقدام مامور تشکیل کابینه عراق در ارائه برنامه خود به پارلمان را تلاشی بیهوده برای رسیدن به مسند قدرت خواند و گفت که جریان های ملی باید از طرح سوال از رییس جمهور در پارلمان به دلیل نقض قانون اساسی حمایت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، فراکسیون بدر در پارلمان عراق اقدام عدنان الزرفی مامور بحث برانگیز تشکیل کابینه جدید عراق در ارائه برنامه خود به پارلمان را محکوم کرد.

در بیانیه این فراکسیون آمده است: اقدام الزرفی در ارائه برنامه خود به پارلمان تلاشی است که مرده به دنیا آمده است .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازشبکه المیادین فراکسیون بدر گفت: جریان های ملی در عراق باید از طرح سوال از رییس جمهور که الزرفی را خارج از چارچوب قانونی مامور تشکیل کابینه کرده است، حمایت کنند .

مأمور تشکیل کابینه عراق روز شنبه برنامه دولت خود را به اعضای پارلمان ارائه کرد و قرار است ظرف 48 ساعت آتی اسامی وزرای پیشنهادی خود را نیز به پارلمان ارسال کند.

الزرفی در نامه خود به پارلمان  اولویت ها و برنامه های اقتصادی، سیاسی و سیاست خارجی و همچنین مبارزه با شیوع کرونا را ذکر کرده است.

ائتلاف شیعی الفتح و ائتلاف شیعی دوله القانون که با یکدیگر فراکسیون البناء را تشکیل داده اند و از سوی رییس پارلمان عراق به عنوان فراکسیون اکثریت پارلمان عراق معر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراکسیون بدر عراق ارائه برنامه دولت الزرفی را «تقلای بی فایده» دانست

فراکسیون بدر عراق ارائه برنامه دولت الزرفی را «تقلای بی فایده» دانست