مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 20:252020-04-04بين الملل

هشدار سازمان بدر درباره احتمال حمله پاتریوت به نیروی هوایی عراق


یکی از فرماندهان سازمان بدر و سازمان الحشد الشعبی عراق هشدار داد این احتمال وجود دارد که نیروهای آمریکایی موشک های پاتریوت مستقر در پایگاه هایشان در عراق را علیه نیروی هوایی عراق به کار گیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، قصی الانباری از مسئولان سازمان بدر در استان الانبار و از فرماندهان سازمان الحشد الشعبی عراق تصریح کرد که استقرار سامانه دفاع هوایی پاتریوت آمریکا در استان الانبار بر همه بخش های نظامی عراق تاثیر خواهد گذاشت و چه بسا نیروی هوایی ارتش عراق هم به بهانه انتقال فرماندهان الحشد الشعبی هدف گرفته شوند.

الانباری در گفت وگو با پایگاه خبری المعلومه عراق گفت: سامانه موشک های پاتریوت آمریکا از کشور کویت  و با اطلاع دولت بغداد وارد خاک عراق شده است و سری دوم این موشک ها هم ظرف روزهای آتی به منطقه کردستان عراق خواهد رسید .

وی افزود: استقرار موشک های پاتریوت در پایگاه های آمریکا بر همه بخش های نظامی عراق مستقر در نوار مرزی با سوریه تاثیر خواهد گذاشت و چه بسا نیروهای آمریکایی موشک های پاتریوت را برای حمله به هواپیماهای ارتش به بهانه انتقال فرماندهان الحشد الشعبی بکار گیرند .

گابریل سوما مشاور رییس جمهور آمریکا روز پنجشنبه رسیدن سامانه دفاع موشکی پاتریوت به پایگاه های آمریکا در عراق را تایید کرد و از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار سازمان بدر درباره احتمال حمله پاتریوت به نیروی هوایی عراق

هشدار سازمان بدر درباره احتمال حمله پاتریوت به نیروی هوایی عراق