مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 18:252020-04-04اقتصادي

صدور 113 پروانه کاربرد علامت استاندارد در گلستان


مدیرکل استاندارد گلستان از صدور 113 پروانه کاربرد علامت استاندارد برای فرآورده های واحدهای تولیدی استان، طی سال 98 خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمود فرمانی اظهارکرد: در سال گذشته در جلسات کمیته علائم و کنترل کالای برگزار شده در اداره کل استاندارد استان گلستان، تعداد 113 پروانه کاربرد علامت استاندارد برای فرآورده های واحدهای تولیدی استان صادر شد.

وی بیان کرد: علامت استاندارد ایران نشانگر تعهد تولیدکننده یا ارائه کننده خدمت به رعایت ضوابط و موازین و استمرار انطباق مشخصات کالا با استانداردهای ملی و همچنین اطمینان خاطر در مصرف کننده است، فرمانی افزود: از 113 پروانه صادر شده برای واحدهای تولیدی استان، تعداد 104 پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری و 9 پروانه کاربرد علامت استاندارد تشویقی بوده است.

وی توضیح داد که بر اساس برنامه ابلاغی سازمان ملی استاندارد ایران، صدور 72 پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری بر عهده اداره کل استاندارد استان گلستان بوده است که شاهد تحقق 144 درصدی عملکرد در این شاخص هستیم.

دبیرشورای استاندارد استان گلستان با اشاره به این که پروانه های صادر شده در صنایع نساجی و چرم، خودرو و نیروی محرکه، ساختمانی و معدنی، خدمات، برق و الکترونیک، بسته بندی و سلولزی، شیمیایی، غذایی و کشاورزی بوده است، خاطر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور 113 پروانه کاربرد علامت استاندارد در گلستان

صدور 113 پروانه کاربرد علامت استاندارد در گلستان