مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 17:152020-04-04سياسي

مسئولان در بحران با سعه صدر برخورد کنند/لوازم خانگی بین سیل زدگان کرمان توزیع می شود


فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: بحران ها را باید با خود مردم مدیریت کنیم و مهم این است مسئولان با سعه صدر برخورد کنند و مسئله جمع شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، سردار حسین معروفی عصر امروز در ستاد مدیریت بحران با محوریت سیل اخیر اظهار داشت: در زمان بحران همیشه بحث ها وجود داشته، مهم این است مسئولان با سعه صدر برخورد کنند و مسئله جمع شود.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بیان داشت: بحران را باید با خود مردم مدیریت کنیم، هیچ دولتی در بحران به تنهایی نمی تواند کار کند و محدود است، قطعا اگر نهادهای مردمی و خیران را نیاوریم نمی شود، توان خیران، نهادهای انقلابی، ارتش و مردم را باید پای کار بیاوریم و به اقداماتی که دولت دارد انجام می دهد، کمک کرد.

وی به تأکید بر هماهنگی با ارگان های خدمت رسان در جریان سیل اشاره کرد و افزود: خواستیم با هم هماهنگ باشیم که کار به شکل صحیح پیش رود و موازی کاری نباشد.

معروفی با اشاره به اینکه وضعیت استان ما در حوزه سیل در منطقه رودبار خیلی بهتر از زلزله کرمانشاه است، تصریح کرد: پراکندگی نداریم و این نکته خوبی است و باید از همه برای خدماتی که انجام دادند، تقدیر کرد.

معروفی عنوان داشت: 10 هزار و 400 بسته غذایی در منطقه سیل زده جنوب کرمان توزیع کردیم، 142 تن آرد و 17 هزار غذای گرم در روز اول بود ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان در بحران با سعه صدر برخورد کنند/لوازم خانگی بین سیل زدگان کرمان توزیع می شود

مسئولان در بحران با سعه صدر برخورد کنند/لوازم خانگی بین سیل زدگان کرمان توزیع می شود