مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 17:052020-04-04سياسي

عملکرد بسیجیان در مبارزه با کرونا چشمگیر بوده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر مجتبی فدا شامگاه شنبه در مراسم تودیع و معارفه فرماندهان ناحیه مقاومت بسیج کاشان با بیان اینکه تمامی مردم و مسئولین تلاش خود را برای شکست ویروس منحوس کرونا به کار گرفته اند، اظهار داشت: امید است با توکل به خدا به زودی شاهد ریشه کنی این بیماری در کشور و دنیا باشیم.

وی با اشاره به ویروس کرونا باعث شد تا غرب ماهیت خود را به جهانیان نشان دهد، بیان داشت: در حالیکه اقلام بهداشتی در غرب کمیاب شده است در ایران با کار شبانه روزی نیروهای داوطلب و جهادی در حال حاضر خوشبختانه کشور از نظر مواد بهداشتی در موقعیت مناسبی هستیم.

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان گفت: ویروس کرونا نشان داد که انسان در مقابل عظمت و بزرگی خداوند هیچ جایگاهی ندارد.

وی با اشاره به اینکه نیروهای بسیجی و جهادی برای مقابله با شیوع کرونا در سطح کشور عملکرد قابل توجه و چشمگیری داشتند، افزود: تمام برنامه ها و فعالیت های بسیج خدمت محور است و بسیجیان عزیز و در این راه از هیچ تلاش و کوششی کوتاهی نمی کنند.

فدا با بیان اینکه بسیجیان کاشانی در کمک به دیگر هموطنانمان در سایر نقاط کشور در مقابله با حوادث طبیعی سابقه درخشانی دارند، بیان داشت: امید داریم با کمک و همکاری مردم و همچنین اقدامات انجام شده و با توسل به خداوند بتوانیم به زودی ویروس کرونا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملکرد بسیجیان در مبارزه با کرونا چشمگیر بوده است

عملکرد بسیجیان در مبارزه با کرونا چشمگیر بوده است