مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 16:552020-04-04سياسي

نیروی مقاومت بسیج کاشان دارای یک بدنه دلسوز و مقاوم است


نیروی مقاومت بسیج کاشان دارای یک بدنه دلسوز و مقاوم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی اکبر مرتضایی شامگاه شنبه در مراسم تودیع و معارفه فرمانده نیروی مقاومت بسیج کاشان اظهار داشت: بسیج شجره طیبه نظام مقدس جمهوری اسلامی است که در تمام سالهای انقلاب حضوری پرشور و گسترده در همه صحنه ها داشته است.

وی با اشاره به اقدامات جهادی و داوطلبانه نیروی مقاومت بسیج در بحرانهای سیل و زلزله در سال گذشته افزود: فعالیت نیروهای جهادی بسیجی کاشانی و کمک و یاری به دیگر هموطنان در مناطق سیل زده و زلزله زده نشان از حس والای انساندوستی بسیجیان کاشانی دارد.

فرماندار کاشان بیان داشت: همزمان با بحران شیوع کرونا بسیجیان کاشان شبانه روز در حال ضدعفونی کردن معابر و تهیه بسته های بهداشتی و غذایی برای بیماران کرونایی هستند.

وی ابراز داشت: مجموعه نظامی و انتظامی به همراه پرسنل زحمتکش بخش بهداشتی و درمانی شهرستان کاشان برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا با برپایی ایستگاه های ایست و بازرسی در مبادی ورودی بخش های چهارگانه شهرستان اقدامات لازم را برای غربالگری انجام دادند.

مرتضایی همچنین با اشاره به اینکه روستاها و افراد ساکن آن جز آسیب پذیرترین افراد در مقابل ویروس کرونا هستند، بیان داشت: با وجود پراکندگی 57 روستای کاشان سعی شد اقدامات حفاظتی با همکاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروی مقاومت بسیج کاشان دارای یک بدنه دلسوز و مقاوم است

نیروی مقاومت بسیج کاشان دارای یک بدنه دلسوز و مقاوم است