مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 16:202020-04-04بين الملل

ارتش اسراییل از تجربه مبارزه با کرونا در جنگ های مشابه آتی بهره می جوید


یک سایت خبری عبری زبان گزارش کرد، ویروس کرونای جدید دکترین نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را تغییر داده است و چه بسا ارتش در جنگ های مشابه آتی از آن بهره جوید.

- "ارتش اسراییل از تجربه مبارزه با کرونا در جنگ های مشابه آتی بهره می جوید" یک سایت خبری عبری زبان گزارش کرد، ویروس کرونای جدید دکترین نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را تغییر داده است و چه بسا ارتش در جنگ های مشابه آتی از آن بهره جوید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پایگاه واللا عصر امروز (شنبه) اعلام کرد، ویروس کرونا در دکترین رزمی ارتش اسراییل تاثیر گذاشته است؛ زیرا در زمینه مقابله با کرونا، چه در عملیات محاصره امنیتی و چه ایجاد موانع نظامی یا نظایر آن سوء استفاده هایی شده است.

این سایت تأکید کرد، بحران شیوع کورونا در اراضی اشغالی باعث شده است که ارتش اسراییل با اوضاع جدید سازگار شود، خصوصا که فرمانده نیروی هوایی این رژیم شخصا ترددهای نظامی و غیرنظامی را از فراز اراضی اشغالی و مناطق اطراف آن دنبال می کند.

این سایت عبری توضیح داد: چه بسا اسراییل از این ویروس بیولوژیکی به عنوان تجربه ای برای مقابله با هر جنگ مشابه ای در آینده و چه بسا جنگ های شیمیایی یا مشابه آن بهره جوید و این با تقابل مستقیم سرباز یا افسر اسراییلی که قبلاً رویارویی مستقیم و نه پنهان داشته تفاوت دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتش اسراییل از تجربه مبارزه با کرونا در جنگ های مشابه آتی بهره می جوید

ارتش اسراییل از تجربه مبارزه با کرونا در جنگ های مشابه آتی بهره می جوید