مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 16:102020-04-04پزشكي

ترخیص 686 بیمار کرونایی از بیمارستان های سمنان+ نمودارهای جزییات


طبق آخرین آمارها، شمار کرونایی های استان سمنان تا روز شانزدهم فروردین ماه به 857 نفر رسید و 686 نفر از بیماران نیز بهبود یافته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، بنا بر آمارهای به دست آمده از سوی خبرنگاران فارس، از عملکرد دو دانشگاه علوم پزشکی در استان سمنان که هشت شهرستان این استان را زیرپوشش خود دارند، در یک روز گذشته، موارد جدیدی از ابتلا به ویروس کرونا به طور رسمی در کشور شناسایی شده که آخرین خبرها از مشاهده 26 مورد جدید ابتلا به این ویروس در استان سمنان حکایت دارد.

  بر همین اساس، آمار تجمیعی مبتلایان قطعی به کرونا به تفکیک استان های مختلف کشور نشان می دهد که شمار مبتلایان به ویروس کرونا در هشت شهرستان شاهرود، میامی، سمنان، دامغان، گرمسار، مهدی شهر، سرخه و آرادان که زیرپوشش دو دانشگاه علوم پزشکی سمنان و شاهرود هستند، به 857 نفر رسیده است.

همچنین شمار افراد بهبودیافته از ویروس کرونا در استان سمنان تا روز شانزدهم فروردین ماه به 686 نفر رسیده است و 172 نفر نیز بستری هستند و البته ممکن است همه افراد بستری به ویروس کرونا مبتلا نباشند.

بر پایه آمارهای دریافت شده از عملکرد دانشگاه علوم پزشکی سمنان تا روز شانزدهم فرودین ماه، 436 نفر از بیماران مبتلا به ویروس کرونا شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترخیص 686 بیمار کرونایی از بیمارستان های سمنان+ نمودارهای جزییات

ترخیص 686 بیمار کرونایی از بیمارستان های سمنان+ نمودارهای جزییات