مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 16:002020-04-04پزشكي

کسب و کار آزاد شود یک میلیون ایرانی به خاطر کرونا می میرند


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: طی روزهای آینده اگر بخواهیم فعالیت های اقتصادی را کامل آزاد کنیم ممکن است در مدیریت کرونا با یک سناریوی فاجعه بار مواجه شویم.

- ایسنا/البرز معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: طی روزهای آینده اگر بخواهیم فعالیت های اقتصادی را کامل آزاد کنیم ممکن است در مدیریت کرونا با یک سناریوی فاجعه بار مواجه شویم.

دکتر سیدحسن اینانلو روز شنبه 16 فروردین در جمع خبرنگاران با بیان اینکه طی مدت اخیر همه ما متوجه شده ایم که کرونا بیماری نیست که با دو هفته قرنطینه ریشه کن شود، گفت: می توان در خصوص ادامه فعالیت های اقتصادی و روند کرونا سه سناریو را در نظر گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اینانلو افزود: یکی اینکه قرنطینه را حداقل دو تا سه ماه ادامه دهیم چون تنها الگویی که برای ما وجود دارد چین است و چین بعد از این مدت قرنطینه کامل توانست این بیماری را کنترل کند، بنابراین ما طبق این الگو باید تا پایان بهار قرنطینه را با شدت و حدت بیشتر ادامه دهیم تا به نتیجه برسیم.

وی ادامه داد: دومین سناریو این است که ما بگوییم در صورت ادامه قرنطینه، کشور به مرز ورشکستگی می رسد و ما تاب و تحمل این فشار اقتصادی را نداریم و کشور را مثل بهمن ماه کاملا آزاد گذاشته و مردم زندگی عادی خود را دنبال کنند که در این صورت بیماری شعله ور و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب و کار آزاد شود یک میلیون ایرانی به خاطر کرونا می میرند

کسب و کار آزاد شود یک میلیون ایرانی به خاطر کرونا می میرند