مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 15:502020-04-04اقتصادي

اخذ مجوز تولید برای سرمایه گذاران نباید با مشکل اداری همراه شود


برای توسعه تولید، سرمایه گذاران در استان اردبیل در اخذ مجوز نباید با مشکل اداری برخورد کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اکبر بهنام جو عصر شنبه در جلسه بررسی برنامه های جهش تولید در بخش گردشگری استان اردبیل از هدف گذاری 32 برنامه عملیاتی گردشگری در سال 99 خبر داد و عنوان کرد: این برنامه ها به صورت کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت هدف گذاری شده و تا س ال 1400 عملیاتی می شوند.

وی به اجرای 20 پروژه جذب کننده سرمایه گذاران و مسافران در بخش گردشگری استان اشاره کرد و گفت: زمین مورد نیاز این پروژه ها توسط اداره کل منابع طبیعی مشخص شده و بخش خصوصی با در نظر گرفتن اولویت میراث فرهنگی که جذب کننده گردشگران است در این محل ها سرمایه گذاری کرده و از سوی دولت حمایت می شوند.

استاندار اردبیل یادآور شد: شعار جهش تولید وقتی به معنای واقعی تحقق پیدا می کند که سرمایه گذاران به عنوان بخش اصلی این شعار وارد عرصه شوند.

وی افزود: سرمایه گذاران با فداکاری در تحقق شعار سال می توانند گام اساسی را بردارند و این افراد در توسعه صنعت، گردشگری و کشاورزی نقش اساسی را ایفا می کنند، چراکه مدیریت صنعت و کارخانه ها را این سرمایه گذاران بر عهده دارند.

بهنام جو با بیان اینکه سرمایه گذاران در اخذ مجوز نباید با مشکل اداری برخورد کنند، گفت: روال اداری و کاهش بروکراسی اخذ مجوز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخذ مجوز تولید برای سرمایه گذاران نباید با مشکل اداری همراه شود

اخذ مجوز تولید برای سرمایه گذاران نباید با مشکل اداری همراه شود