مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 15:252020-04-04بين الملل

خبرهای کوتاه کرونا استان سمنان در 16 فروردین


شیوع ویروس کرونا اواخر دسامبر گذشته(آذر/دی) از کشور چین آغاز شد و تا به حال دست کم یک میلیون نفر را در جهان مبتلا کرده است، در ایران از ظهر دیروز دو هزار و 560 بیمار جدید مبتلا به کرونا در کشور شناسایی شد و جمع تعداد مبتلایان قطعی به این ویروس را به 55 هزار و 743 نفر رساند.

از این تعداد تا به حال سه هزار و 452 نفر فوت و 19 هزار و 736 نفر بهبود یافته اند.

از آغاز شیوع این ویروس در جهان، خبرهای مربوط به آن در صدر اخبار دنیا قرار دارد و این ویروس با درنوردیدن بسیاری از کشورها، مکان های عمومی زیادی را در شهرهای مختلف دنیا به تعطیلی کشانده است.

اخبار کرونا استان سمنان در روزی که گذشت: حبیب الله خجسته پور جانشین ستاد مقابله با کرونا استان سمنان در جلسه بررسی وضعیت کوچ عشایر استان در سالن کوثر استانداری گفت: سمنان در مرحله مدیریت بیماری کرونا موفق عمل کرده و مرحله مهار و کنترل این ویروس نیازمند همکاری و هماهنگی همه جانبه است؛ همچنین صدور مجوز تردد و ورود دام عشایر غیربومی به سمنان، مستلزم دارا بودن پروانه چرا در مراتع این استان است.

رضا نقدی سرپرست دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان گفت: این دانشگاه در روزهای نوروز امسال اقدام به برگزاری کلاس های مجازی جبرانی کرد و با افتتاح سامانه بومی آموزش مجازی به این نوع آموزش ادامه خواهد داد و بنا بر ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرهای کوتاه کرونا استان سمنان در 16 فروردین

خبرهای کوتاه کرونا استان سمنان در 16 فروردین