مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 فروردین 1399 ساعت 15:162020-04-04حوادث

قاتل فراری ساعاتی پس از ارتکاب جرم در اراک دستگیر شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز شنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ امیر مختاری افزود: در ساعات پایانی شب گذشته (جمعه) گزارشی از انتقال فردی مصدوم به یکی از مراکز درمانی شهرستان اراک به مرکز فوریت های پلیس 110 اعلام شد و تیمی از ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی بیان کرد: در تحقیقات مقدماتی انجام شده مشخص شد که 2 جوان به علت اختلافات قبلی با یکدیگر درگیر می شوند که یکی از آنان فرد دیگر را با سلاح سرد مجروح میکند و فرد مصدوم که جوانی 21 ساله بود، بعد از ساعتی جان خود را از دست داد.

فرمانده انتظامی شهرستان اراک ادامه داد: با آغاز تحقیقات تخصصی پلیس کلانتری 11 این شهرستان فرد ضارب که جوانی 22 ساله بود شناسایی دستگیر شد.

سرهنگ مختاری گفت: در این خصوص پرونده ای تشکیل و در حال سیر مراحل قانونی است.

حادثه رانندگی در مسیر اراک - شازند یک کشته بر جا گذاشت رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی کامیون حامل بار میوه در مسیر اراک – شازند، راننده خودرو جان خود را از دست داد.

سرهنگ ایرج کهریزی افزود: این حادثه روز گذشته در ابتدای جاده رباط میل رخ داد که راننده این خودرو به دلیل توجه نکردن به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی با گاردریل کنار جاده برخودر و واژگون شده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاتل فراری ساعاتی پس از ارتکاب جرم در اراک دستگیر شد

قاتل فراری ساعاتی پس از ارتکاب جرم در اراک دستگیر شد